Labneli Karışık Sebzeli Mücver


Merhaba,
Uzun bir aradan sonra yine buradayım. Geçtiğimiz iki haftayı biraz rahatsızlıklarla atlattık. Oğluş ve ben rahatsızlanınca malum insanın gözü birşey görmüyor. Ama itiraf edeyim hepinizi çok özlemişim. Sıcaklar böyle harıl harıl devam ederken yine yaza uygun hafif bir lezzet paylaşmak istedim sizlerle..Geçenlerde soframızı süsleyen bu yemek karışık sebzeli mücver. Arca'm bayılarak yedi. Hem de daha tavadan alır almaz ye ye diyerek yemek istediğini belli etti. Sanırım yemeğe oturana kadar 3 taneyi yalayıp yuttu yavrum. İşte tarifi...

Malzemeler:

1 orta boy kuru soğan
2 orta boy patates
2 orta boy kabak
1 adet havuç
1 su bardağı bezelye
1 kutu labne peyniri
1 yumurta
1 su bardağından biraz az un
tuz ve karabiber
Dereotu

Yapılışı:

Tüm sebzeler rendenin iri tarafıyla rendelenir. Yumurta, peynir, un ve baharatlar ilave edilerek koyu kıvamlı bir karışım elde edilir. Zeytinyağı ve fındık yağı karışımında birer yemek kaşığı alarak tavada kızartılır ve bol yoğurt eşliğinde afiyetle yenir.

Yorumlar

  1. Ben de seni ozledim Evrencigim:) Mucvere biz de seviyoruz ama labne peynirli denememistim, eh bir de oylesini deneyecegiz artik :)Ellerine saglik.

    Yahu Safran nerelerde, onu da cok merak ediyorum?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Defenciğim...
    SAfran'ı ben de çok merak ediyorum canım. Telefonu olsa hemen arayacağım ama maalesef yok. Hayır giderken çok kısa sürede döneceğim demişti bir ayı geçti haber yok. Kötü birşeyler olmasından endişe ediyorum. Ya da çok güzel bir gelişme oldu bir süreliğine yurtdışına gittiler dönünce de bombayı patlatacak:) İnşallah ikincisindendir..Bizi daha fazla merakta bırakmasın artık..

    YanıtlaSil
  3. Very cool design! Useful information. Go on! »

    YanıtlaSil
  4. You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it »

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar