Elma Küpleri ile Kahveli Kek

Yazın bastırdırğı bu sıcaklarda buz gibi bir limonatanın yanında kahve ve elmanın bu muhteşem birlikteliğine kim hayır diyebilir ki?


Malzemeler:
1 sb şeker
3 yumurta
1 sb sıvıyağ
2 sb un
1 sb ceviz
Küp küp doğranmış iki elma
2 yemek kaşığı nescafe
kabartma tozu
vanilya

Yapılışı:
Yumurta ve şekeri mikserle çırpalım. Sıvıyağ ekleyip çırpmaya devam edelim. Un, vanilya ve kabartma tozunu ayrı bir kapta karıştırıp eleyerek karışıma ilave edelim ve kaşıkla karıştıralım. Nescafe, cevizi ve elmalarımızı da çok fazla karıştırmadan karışıma ekleyip yağlanmış kek kalıbımıza dökerek 180 derece fırında içi pişene kadar pişirelim. İçinin pişip pişmediğini kürdan testiyle kontrol edelim. Soğuduktan sonra pudra şekeri ilave ederek servis edebilirsiniz.. Afiyet olsun..

Yorumlar

  1. karamelli mısır tarifini yıllardır arıyordum en sonunda sizin blogunuzda buldum ve denedim mükemmeldiler.teşekürler

    YanıtlaSil
  2. Kekin nefis olmuş,ellerine sağlık canım..

    Güzel bir hafta sonu diliyorum..

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Evrencigim hosgeldin, ne cok ozlemisim seni. Minik Arin a uzun, saglikli bir omur diliyorum. Umarim gecelerin cok zor gecmiyordur. Kizim Defne de 8 ayini bitirmek uzere. Eski yogun blogger gunlerime bende bu guzel sebepten bir sure ara vermis durumdayim. En kisa zamanda gorusmek uzere. Cok opuyorum.

    YanıtlaSil
  4. ben asla hayır demem :) kahveye de elmaya da bayılırm. beraber kullanmak hiç aklıma gelmemişti. kesin deneyeceğim :)
    eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Evren
    Kekin harika olmuş kahve ve elma nefis olmuştur diye düşünüyorum.
    Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Canım arkadaşım,sevgili dostum,ellerine sağlık öncelikle.
    Senin sayende hem tuz ve biber hem de diger yemek bloklarının hastası oldum.Yeni evli bir insan olarak fazlasıyla yararlanıyorum bloglardan.Özellikle senin blogundan hem benim hem de iş arkadaşlarımın kullandığımız çok tarifler var.Aylardır,belki artık geri dönmüşsündür diye kontrol ediyordum blogunu,sonunda bunun için fırsat bulmuş olmana çok sevindim.Ben ve iş arkadaşlarım tariflerini dört gözle bekliyoruz :))Seni ve yeğenlerimi çok çok öpüyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar