Sevimli Yılanlar Pastası





Merhaba,

Sevgili arkadaşım ve komşum Özlem'in oğlu sevgili Eren'in doğumgünü pastasını ben yaptım bu yıl. Eren'den pasta seçmesini isterken yılanlı bir pasta beğendi. 8 yaşında bir çocuk için hoş olmayabilir ama napalım Eren yılanlı pasta istedi. Yılanlara ilgisi olduğundan değil benzer bir pastayı internette görüp beğendiği için.Eşim de, Eren'in annesi de yılanlı pastanın hoş olmayacağını düşünseler de Eren ikna olmadı ve yılanlarda ısrar etti. Ben de ne yapayım mecburen yapmak zorunda kaldım. Pasta bitince yılanların hiç de itici olmadığına, tersine çok şirin oldukları konusunda hemfikirdik. Gerçekten de çok şirin bir pasta oldu. Çocuklar yılancıkları yemek için yarıştılar. Pasta yapmayıp onlara sadece yılancık şekerler yapsaydım daha mutlu olurlardı herhalde :)Neticede Eren de konuklar da pastaya bayıldılar. Onlar pastaya doydu ben de iltifatlara :)İyi ki doğdun Erenciğim...Nice yıllara akıllı ve uslu oğlum benim...
Diğer pasta çeşitlerimiz için www.tasteartpasta.com
Facebook sayfamıza üye olanlar indirim ve süpriz hediyeler kazanıyorlar.

Yorumlar

  1. Erenin pastası bence çok güzel,yılanlar'a ve pastadaki renklere bayıldım..
    Emeğine sağlık..

    Ereninde doğum günü kutlu olsun...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Tam bir yılan fobik olan ben bile bu pastayı çok şirin buldum. Çok temiz bir işçilik olmuş.Ellerine sağlık.
    Diğer pastalar da son derece başarılı.

    Sevgiler
    Müge

    YanıtlaSil
  3. Sen de pastacı olmuşsun Evren'ciğim, ailedekiler ne şanslı!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar