Akademi bitti..Artık diplomalı bir Pasta Şefiyim

Ebby's Pastacılık olarak başladığım faaliyetime, daha profesyonel birer pastacı olabilmek için 8 aylık bir eğitim almaya karar vermiştim. Artık okulumu bitirdim, sertifikalarımızı aldık. Şimdi sertifikalı birer pasta şefiyiz.
Ebby's de artık aktif olarak faaliyette! Beni destekleyen tüm dostlarıma teşekkür ediyorum..
Katkı maddesiz, hafif, lezzetli butik ve tasarım pastalar için bekliyorum. Böyle bir lezzet daha önce hiç tatmadınız. İddialıyım!
www.ebbys.com.tr
www.ebbyspasta.com

Yorumlar

  1. İftar sofralarınız için lezzetli tariflerini hazırlarken, iftar sofralarınızı süsleyen tariflerinizi bizlerle de paylaşmaya ve birbirinden değerli hediyeler kazanmaya ne dersiniz?

    Çünkü biz bu Ramazan, Hamarat Abla olarak sofralarınızın lezzet ortağı MAGGI® sponsorluğunda lezzetli ve besleyici Fırında Tavuk tariflerimizi birbirimizle paylaşacağımız bir etkinlik düzenledik ve tarifleriyle bu etkinliği zenginleştirecek katılımcılara bazı hediyeler vermek istedik.

    Ayrıntılar için http://www.hamaratabla.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar