Bu da korsan sandığı pastamız. Dikdörtgen kek kalıbı kullanarak pandispanyamı pişirdim. Üzerini ganaj ile kapladım. Çocuklar adeta yarıştılar üzerindeki şekerlemeler için...

Küçük korsanlar işbaşında! Küçük korsanım mumlarını üflerken..








Sünger Bob pastamız ise Arca'nın anaokulundaki doğumgünü partisi için yapıldı. Buna sevgili anneciğimin de eli değdi. Sağolsun o gece benimle gece onbire kadar çalıştı. Ama yorgunluğumuza değdi çünkü gerçekten çıkardığımız işten çok memnun kaldık. Okuldaki çocuklar da bayıldılar. Zaten çocuklar pastanın kek kısmından ziyade şeker hamurunu daha fazla seviyorlar yetişkinlerin aksine.. Neyse okuldaki parti de çok eğlenceli geçti. Hatta bana bile faydası oldu öğrencilerin doğumgünleri için pasta siparişi bile aldım:)

Yorumlar

  1. Arca'nın doğum gününü kutluyorum.Nice yıllara....Pastalar çok güzel olmuş ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  2. hersey birbirinden guzel gozukuyor, ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
  3. Evren herşey süper görünüyor. Ellerinize sağlık. Arca'nın doğumgünü kutlu olsun. Nice nice mutlu yıllara birlikte olmanız dileğiyle. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Evrenciğim ve Ebrucuğum iyi dilekleriniz çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar