Arcanın 4.yaş günü

15 Mart Arca'mın doğumgünüydü. Çok güzel temalı bir parti yaptık. Temamız korsanlardı. Çocuklar kadar büyükler de çok eğlendi. Partide neler yoktu ki? İki tane pasta, içi şekerleme dolu pinyatalar, hazine avı, sandalye kapmaca, korsan bulmaca vs vs. İlk pastamız bir hazine sandığıydı. İçi çikolatalar, şekerlemelerle dolu, çocuklar ne mi yaptı? bayıldılar!!! İkinci pastamız da bir korsan kafası. Şekli internetten buldum, yuvarlak bir kalıp kullanarak kekimi yaptım sonra da şeker hamuru ile kapladım. Yapması da yemesi kadar eğlenceliydi...





Bu da pinyatamız...Pinyatayı da ben yaptım.Balon ve gazete kağıdı kullanarak neler ortaya çıktı bakın...


Pinyatamız dağılmadan hemen önce

Yorumlar

  1. Oğlunuzun doğum gününü kutlarım, Pastalarda çok başarılı.
    Ellerinize sağlık.
    Sizi sık sık ziyaret edeceğim bundan sonra.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Geç oldu ama Arca'ya kutlu mutlu yıllar diliyorum.
    Ufaklık nasıl Evren? O da hızla büyüyor olmalı!

    YanıtlaSil
  3. Nice senelere...

    Pastanız, oyununuz, temanız, hepsi pek güzel olmuş. Emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar