Haftasonu Kahvaltımızdan-Patatesli Omlet


Haftasonu kahvaltımızdan bir görüntü. Patatesli omlet, simit, domates, salatalık. Patatesli omlet, benim vazgeçemediğim kahvaltı lezzetlerinden biridir ve her yemeğe olduğu gibi patates yumurtaya da muhteşem bir lezzet katıyor. Denemeyenlere şiddetle tavsiye ederim. Malzemeler (4 kişilik): 3 Yumurta, Bir orta boy çiğ patates Tuz, karabiber, Tereyağ Yapılışı: Patatesi soyduktan sonra rendenin kalın tarafı ile renedeleyelim. Yumurtayı tuzu ve biberi ekleyip çırpalım. Terayağı ile yağladığımız tavamıza dökelim ve kısık ateşte ağır ağır pişirelim. Alt yüzü iyice piştikten sonra omleti ters çevirip bu yüzün de iyice pişmesini sağladıktan sonra afiyetle yiyelim. Önemli not: Kısık ateşte pişmesi çok önemli yoksa patateslerimiz pişmeden kalır.

Yorumlar

  1. Evrenciğim, ben de bu omleti cok severim ve arada bir yaparım. Senin de başlıkta belirttiğin gibi bizde de bir haftasonu lezzeti olabiliyor bu omlet. Hem pratik hem lezzetli.

    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  2. Kahvaltı benim için çok önemli en çok sevdiğim öğün diyebilirim büyük bir iştehla kahvaltı ederim :) omleti bende çok sık yaparım eline sağlık evrencim. artık ramazan geliyor kahvaltılara biraz ara vericez.görüşmek dileğiyle hoşcakal.Özge

    YanıtlaSil
  3. Kesinklikle Defneciğim, gerçekten çok pratik..

    YanıtlaSil
  4. susamcığım merhaba,
    teşekkür ederim canım.Ben bu sene ne yazık ki bebekten dolayı oruç tutamayacağım ve içimde hep bir boşluk hissediyorum bu yüzden.Oruç tutmadan da ramazanının ruhunu hissedemeyeceğim ama bu yıl böyle olacak artık..
    sevgiyle

    YanıtlaSil
  5. Evren'ciğim,Omletin çok güzel olmuş ellerine sağlık.Birde orda simit görüyorum ne de güzel olur kahvaltılarda her şeyin yanında.))
    Ellerine sağlık,sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler damak tadı, beğenmene sevindim.. Pazar kahvaltılarında bir adet simiti üç kişi paylaşıyoruz biz..böyhlece hem diğer lezzetlerden yiyebiliyor hemde simidi tatmış oluyoruz.. kişi başı birer tane yesek doyacağız diğerlerine yer kalmayacak diye böyle bir yöntem bulduk:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Evrenciğim merhaba, hafta sonu kahvaltıları ne güzel oluyor değil mi, uzun uzun sohbetlerle ne kadar güzel oluyor. Omlet çok güzel görünüyor ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Evren'ciğim,
    Sana ve ailene hayırlı ramazanlar diliyorum.Daima sevgiyle kalın,güzel bir hafta sonu diliyorum sana ve ailene..


    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  9. Evren merhaba. ellerine sağlık omletin çok nefis görünüyor. Sevgiler ve hayırlı ramazanlar. Ebru

    YanıtlaSil
  10. Iki aksam once yaptim, elleriniz dert gormesin cok harika bir tat yakaladik sayenizde..

    YanıtlaSil
  11. Afiyet olsun Denizciğim, beğendiysen ne mutlu bana..

    YanıtlaSil
  12. Damak Tadı, iyi dileklerin için teşekkür ederim.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. Ebrucuğum teşekkür ederim güzel yorumun için..Sanada hayırlı ramazanlar diliyorum...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar