Arca'm 2 Yaşında!!!


BEBEĞİMİZ, ARCA'MIZ 2 YAŞINDA!

Arca'm kırmızı arabalara bayılıyor. Herşeyini paylaşan oğluşum bir tek kırmızı arabalarını paylaşamıyor. Bu ilgisini bildiğim için doğumgünü pastasının şekli zaten daha bir iki ay ön
ceden belliydi.




















Araba pastanın yapılışını ve şablonlarını en kısa sürede sizlerle paylaşıyor olacağım merak etmeyin. O gün çok yorulduğum için şablon çizmeye fırsatım olmadı. Ama dediğim gibi en kısa zamanda sizlerle paylaşıyor olacağım. Ancak şunu söyleyebilirim yapması çok ketifli! Çocukluğuma geri döndüm diyebilirim. Lego yapmak gibi birşeydi çok keyif aldım çooook!!!!

Yorumlar

  1. merhaba sizi ne zamandır takıp ediyorum ılk defa yazıyorum sitenizi cok beğeniyorum devamlığını dilıyorum araba pastanın ayrıntılı tarifini rica ediyorum cünkü benim oğlumda cok sever sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Evrencim...Tatlı Arca'yı öp benim için daha nice yıllara oğluşuma...Benimki de Mayıs'ta inşallah 2 olacak...Tam bir araba hastasıdır kendileri, pasta konusunda iyi bir fikir vermiş oldun bana da çok teşekkür ederim, doğumgünü için hazırladığın tariflerin hepsi birbirinden güzel,ellerine sağlık, sevgiler...

    Safran

    YanıtlaSil
  3. anonymous merhaba,
    Sitemi beğenmene ve takip etmene çok sevindim.Arabanın yapılışını aşama aşama ne yazık ki görüntüleyemedim. Ancak çizerek sana yapılışı hakkında fikir verebilirim az da olsa. Ondan sonrası senin marifetli ellerine kalmış..:)
    Sevgiler


    Safrancımğım, teşekkür ederim. Hep beraber inşallah..Çok sevindi arabayı görünce bizimki. Oyuncak sandı almak istedi vermeyince de attı kendini yerlere...Mum üfleme faslında yine uçuyordu sevinçten ...
    Sevgiler...
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Cok yaratici ve cok guzel bir dogum gunu pastasi. Ben bu kadar guzel pasta yapabilsem kizima mutlaka barbie li pasta yapmak isterdim. Cok begendim tebrik ediyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. nice yıllara Arca...
    pastan harika olmuş Evren,çok güzel bir fikir,ellerine sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Oğluşunuza nice yıllar diliyorum. Ellerinize sağlık pastası enfes görünüyor. Ben inanamadım hazır sandım..! Benim de oğlumun doğumgünü yakın sayılır.E artık bize de yaparsınız bir tane..
    Sevgiler
    Sevil..

    YanıtlaSil
  7. merhaba evren,
    arabanin yapilis sablonunu bana da yollar misin? adresim dilekkocaayak@yahoo.com
    ayrica seker hamurunu hazir mi aldin? yoksa yaptin mi, eger yaptiysa bana tarifini yazar misin?
    simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
  8. Nezaket, kendine haksızlık etme, senin sitendeki güzel mamaları görünce ben de aynı tepkileri veriyorum. Eminim çok güzel bir barbie bebek çıkarabilirsin o marifetli parmaklarla...

    Sevgiler,


    Hatice merhaba, güzel sözlerin için teşekkür ederim.İyi dileklerin içinde öyle tabiki
    Sevgiler,

    Anonymous merhaba,
    Ne demek? Sonuçta çocuk sevindirmek söz konusuysa neden olmasın seve seve yaparım oğluşuna pastayı..


    Dilek merhaba,
    E-posta adresine de gönderdim şablonları ve açıklamaları. Bilgine..
    Sevgilerle


    Evren

    YanıtlaSil
  9. TEK KELİME İLE HARİKA..........

    YanıtlaSil
  10. Berrin merhaba,
    Teşekkür ederim, beğenmiş olmana çok sevindim!
    Sevgiler
    Evren

    YanıtlaSil
  11. merhabalar,benim oğlumun adıda Arca.şu anda 7.5 yaşında oda kaırmızı arbalara çok düşkün ve futbola.internette araştırırken sitenizi buldum.çok şeker bir oğlunuz var. Allah hepimizinkini bağışlasın.İsmi nerden bulduğunuzu merak ettim.Çünkü bence çok özel bir isim.Tıpkı kendileri gibi.Ayrıca pastası çok güzel nice yıllara ARCA!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar