Kozalak Pasta

Yemek grubumuzdan sevgili Dilek Çukran'ın diğer pratik tariflerinde biri de Kozalak Pastaydı. Bu tarif içinde teşekkürler Dilek.

125 gr. margarin
80 gr. bitter cikolata
250 gr. pirinc patlagi
2 yemek kasigi kakao(tepeleme)
3 yemek kasigi bal

Margarin ve cikolatayi benmari eritelim, daha sonra kakao ve balı ekleyerek karıştıralım,bu karışıma pirinç patlaklarını yavaş yavaş ekleyelim ve karıştıralım... 10-15 dakika çikolatanın donmasını bekleyelim daha kolay şekil verebilmek için.
Daha sonra klasik limon sıkacagının iç çukur tarafına kaşık yardımıyla bu karışımı koyup ters çevirelim ve buzdolabında soğutalım. İşte kozalaklarımız hazır:))


Ben kalabalık olacağımız için 2 paket çikolata kullandım tabi pirinç patlağını da artırdım. Üstlerine çok az pudra şekeri serptim. Böylece kar altında kalmış kozalaklarım oldu.



Yorumlar

  1. Ne kadar guzel gorunuyorlar. Eminim cok da lezzetli olmuslardir.

    Bu arada rejimdeyim demissiniz ama maasallah tarifleriniz cok istah acici :)

    Ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim sizin kol börekelerinden sonra lafı olmaz ama...
    Yapıyorum ama yemiyorum inanın.Ben yapayım başkaları kilo alsın hesabı kendim yemiyorum. Allahtan eşim ve oğlumdan bahsediyorum yoksa yanlış anlaşılacak valla:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar